• www.skvelevecicky.sk
  • Kontakt
    +421 903 466 259
    kontakt@skvelevecicky.sk
  • Môj profil
  • je prázdny
    za 0.00 €
Skvelé vecičky - vecičky ktoré si zamilujete

Všetko o nákupe

  • Pridané: 30.06.2022   |   109 čítaní / zobrazení

Nákup v internetovom obchode

  1. Vyberte si žiadaný tovar, prípadne sa prihláste do systému
  2. Ak máte o produkt záujem, zadajte počet kusov a kliknite na ikonku vložiť do košíka. Takýmto spôsobom môžete vyberať a pridávať do nákupného košíka ďalšie produkty.
  3. Ak chcete ukončiť nakupovanie, kliknite na ikonu nákupného košíka v hornom navigačnom menu. Získate prístup k obsahu nákupného košíka, v ktorom môžete dodatočne odoberať alebo meniť počet produktov. Vykonané zmeny sa prejavia po kliknutí mimo políčka alebo stlačení Enter. Ak ste s výberom spokojní, kliknite na tlačidlo "Pokračovať".
  4. Zvoľte spôsob dopravy a platby
  5. Zadajte dodacie údaje a kliknite na tlačidlo "Pokračovať" (Ak ste prihlásený a máte už nastavený účet, políčka sa Vám vyplnia automaticky).
  6. Po skontrolovaní všetkých údajov a odsúhlasení obchodných podmienok odošlite objednávku kliknutím na tlačidlo odoslať objednávku.
  7. Po odoslaní a spracovaní objednávky bude na Váš e-mail obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky prevádzkovateľom. Na uvedenú e-mailovú adresu vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.
  8. Váš tovar Vám bude doručený na základe dodacej lehoty.

OBJEDNÁVKY GREENWAY A ESSENS MAJÚ DODACIU DOBU CCA 7-10 PRACOVNÝCH DNÍ. TOVAR JE NA SKLADE U DODÁVATEĽA.

AK CHCETE RÝCHLEJŠIE VYBAVENIE OBJEDNÁVOK TAK NÁKUP SPRAVTE PRIAMO CEZ URL ADRESU, KTORÁ JE PRIDANÁ PRI KAŽDOM PRODUKTE NAD CENOU. 

Doprava zásielok

Dopravu zabezpečuje kuriérska spoločnosť GLS a Slovenská pošta. Zásielky je možné odoslať na odberné miesta Packeta a vyzdvihnúť ich v dobe, ktorá vyhovuje Vašim potrebám. Zásielka je odoslaná do 24 hodín v závislosti od vybranej možnosti platby a skladových zásob zobrazených pri produkte. Pri nákupe nad 59eurVám tovar doručíme zadarmo cez Packeta.

Platba za objednávku

Platbu za objednaný tovar je možné vykonať na bankový účet so zadaním variabilného symbolu objednávky alebo cez okamžité platby s využitím platobnej brány TrustPay.

Osobný odber

Možnosť osobného odberu priamo v Trnave. Presné Informácie a termín prevzatia sa komunikuje po potvrdení objednávky.

Produkty na eshope obsahujú všetky dôležité informácie ako je obrázok, popis, parametre, dostupné varianty a subvarianty, aktuálne skladové zásoby, rôzne identifikačné kódy a v niektorých prípadoch návody, videá alebo technické dokumenty na stiahnutie. V prípade akýchkoľvek otázok ku konkrétnemu produktu je možné využiť kontaktný formulár "otázka k produktu" zobrazujúci sa v detaile každého produktu.

Poistenie tovaru

Tovar je poistený v rámci prepravnej spoločnosti na hodnotu tovaru, ktoré obsahujú zásielku. Poistenie platí na dobu počas prevozu až do doby, kedy je tovar k zákazníkovi doručený. Pred prevzatím tovaru od doručovateľa odporúčame pozorne skontrolovať balík alebo obal zásielky. V prípade, že je zásielka poškodená odporúčame túto informáciu zaevidovať cez dostupné možnosti doručovateľa prípadne zásielku ihneď reklamovať ako škodovú udalosť na strane doručovateľa.

Vrátenie tovaru

Na tovar v našom eshope poskytujeme záruku na vrátenie tovaru do 14 dní od doručenia tovaru. Podmienkou je nepoškodený tovar s originálnym balením bez známok používania. Pre vrátenie takéhoto vyplnte formulár odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku, ktorý nám spolu s kópiou faktúry zašlete na email v sekcii Kontakt.

Sledovanie zásielok

O každom stave objednávky je užívateľ informovaný na špeciálnom odkaze objednávky ako aj na zadaný email.. Pri odovzdaní zásielky prepravnej službe je na email odosielané sledovacie číslo s linkom na sledovanie zásielky.

Reklamácia tovaru

Na všetok tovar poskytovaný v našom eshope poskytujeme záruku 24 mesiacov od zakúpenia tovaru. V prípade reklamácie prosím prejdite do sekcie Reklamácie (registrovaný užívateľ) alebo vyplnte formuár na Reklamačný protokol, ktorý nám spolu s kópiou faktúry zašlete na email v sekcii Kontakt.

Bazárový predaj

Na bazárový predaj sa nevzťahuje možnosť vrátenia tovaru ani reklamačný poriadok. Bazárový predaj je označený pojmom "BAZÁR" a spadá do kategorie "BAZÁR"

Často kladené otázky (FAQ)

Posielate tovar do zahraničia?
Áno, pre bližšie informácie nás kontaktujte alebo v košíku vyberte možnosť pre konkrétnu krajinu.

Poradíte mi s výberom?
Áno a veľmi radi! Stačí nás kontaktovať cez dostupné komunikačné kanály.

Čo je to „bežná cena“?
Bežná cena uvádzaná pri produktoch je cena odporúčaná výrobcom alebo distribútorom pre maloobchod.

    Momentálne nie je k dispozícií žiaden komentár

    Pridať komentár
     
    Súbory cookies používame pre správne fungovanie našej webovej stránky a jej funkcií. Pomocou súborov cookies si tiež napríklad pamätáme váš preferovaný jazyk, zvyšujeme pre vás relevantnosť zobrazovaných reklám, počítame návštevnosť stránok a pamätáme si vaše nastavenia vykonané na stránke.